shopaholic ?

LEDIG DAG IDAG,  så jäääävla underbart :) både mandy och garrett va hemma idag + bigpop , så dom såg inte någon anledning för mig att jobba . eftersom kidsen och föräldrarna va lediga för att det är presidentens dag idag. så imorse va jag tvungen att rabbla lite presidenter och jag lärde dom lite kunga namn : gustaf och karl :D haha .

ringde camilla och tysons corner blev det och typ 100 dollar fattigare , men det va det värt :D blev mycket för pengarna känns det som :) det jobbigaste är att pengar här är så lite , jag menar . 2 dollar är som två kronor , så känner jag när jag handlar , kanske inte så bra :D men iaf , tysons med camilla och larissa , en brasilianare , skitfrän :) köpte en hel del som sagt , kommer bilder lite längre ner .

efter tysons blev det starbucks , jag och camilla satt själva , det slutade med att vi va 13 st :) rikigt härligt det där, även om det mesta dels va tyskar , men dom invaderar ju amerika så . saara kom också och hon åkte med mig hem , så jag slapp köra själv hem . det va väl den dagen typ .

SHOPAHOLIC?


dom va fräna och 75% off, vad gör man? :)

när jag är sommarbrun blir det denna klänning från
forever 21 - 18 dollar

och denna kofta från forever 21 också , runt 12 dollar

sovatröja/löptröja från delias - 13 dollar

ännu en sommarsak , dock ej provad än :) typ 5 dollar från
ett märkes ställe vi åkte till som hade slutförsäljning

top från märkes stället . också bara 5 dollar och oprovad :D

10 dollar från samma stället , provad och asskön :D

hittade även en vattenflaska som jag köpte , dock inte för
vattnets skull , ville ha flaskan :D

ganska bra att ha grejer jag köpte idag , väntar på varmare tider. florida snart iofs :D ujuju ser fram emot.
haha , just det . vi köpte ju glass och grejade också , skitskoj , för man fick bestämma glassen själv . först vilken glass smak och sedan vad man ville ha i , så jag körde på en french vanilla med gummibears , hehe , yummie for my tummie :)

min glass

larissa med chokladglass

camilla da glassmonster

sen va det ju det här med att parkera i parkeringhus , när vi skulle till den där märkesbutiken så skulle vi köra ner till en underjordsparkering och utan att tänka på att jag har största bilen i världen kör jag ner där och inser att JÄVLAR bilen skrapar nästan i , fast det va rätt lugnt , bara att min radiogrej skrapade emot , men det fixade camilla , och i desperat försök att hitta varningsblinkerserna så får jag på vattensprut och vindrutetorkarna och där är camilla och får lite sånt skit på dig , SRY :D shit happens . kul va det .. men parkera kunde vi .


thaanks a lot :D

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0