skulle-behöva-ha-lista

Detta behöver jag :


•-          Massa currysås & bearnes ?! finns brunsås också ?

•-          Tacokrydda  , ett par påsar där med

•-          Mera oboy

•-          Kakao

•-          Ingefära

•-          Vanilj socker

•-          Tandpetare :P haha


Såhär ser listan ut just nu , men det är säkert mera jag vill ha så vänta ett litet tag . men behöver lite stuf så jag kan sätta igång med matlagning och bakning här då jag inte fattar så mycket på den delen . haha. men överraskningar vore ju inte helt fel heller :) sånt uppskattas .

TACK PÅ FÖRHAND MAMMA ! :)

CHOP CHOP


Kommentarer
Postat av: Malin

brunsas finns pa IKEA, likasa vaniljsocker, kakao ar jag osaker, men jag tror aven de finns dar. :)

2009-02-19 @ 03:24:12
URL: http://mcb.blogg.se/
Postat av: Caroline alvin

Hallå, har ni inte taco krydda i USA?!? Det lät ju väldigt märkligt.. det finns ju till och med i Holland!

2009-02-20 @ 20:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0