stomach ache

jag har kramp i magen :S käkade nyss mat och hoppas det blir bättre . hade ju önskat bio men dagen slutade all by myself as i thought , hade det på känn faktiskt . lite tråkigt . men imorgon blir det umgänge med camilla , lite mat och sedan starbucks med resten av gänget . kan bli najs :) eftersom dagen spenderades själv så har jag ägnat mig åt film , såg ju som sagt take the lead , men har även tittat på patrik 1,5 . den va faktiskt rätt bra för att vara svensk film .

just nu funderar jag på att åka till giant och köpa något sött och lägga mig ner och koppla av med en bok .det tycker jag låter som en kanonavslutning på dagen :) imorgon är det sovmorgon till 12 , sen är det jobb 4.5 timme tror jag . hoppas inte på mer :D hehe .



CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0