THE HILLS !!!!!!

herrejäälvar , trodde det skulle vara slut på the hills , ICKE !! kommer nya avsnitt i vår , can't wait :) aaaa, det gjorde min kväll helt och hållet , grät nästan till förhandsvisningen ,, ska bli jävligt kul att se igen ..  EXCITED , det sprudlar av glädje i min säng nu , haha .

annars så har jag umgåtts med johanna idag , vi gjorde köttbullar , eller mest johanna , jag hacka lök :D haha . ska försöka mig på egna imorgon , tss.  kan bli kul . men iaf , vi drog oss till en irlänsk pub i centreville och träffade camilla , kate , och några tyskar , haha :D men iaf , vi stannade inte längre än nio för sen vart vi typ utkastade för att det skulle komma mer folk och vi va inte 21 .., jaja . jag camilla och kate drog till iHop , käkade efterrätt, haha . åt cheesecake , banan och nåt mer :P gott va det , satt där ett tag . skönt att bara sitta och prata . imorgon blir det jobb vid halv 1 till 7 , ska försöka peppa mig till att laga mat med :D hehe . vi får se hur det blir , kanske dokumenterar :)
 

poolplay

mera poolplay

älskade brysch <3

here i am

loooooove <3


haha, david.  rolig kommentar jag fick på bloggen , sånna värmer :) thaanks

fick också ett sms från a la sweden idag , ville bara svara om du ser detta : det som hände va att jag flyttade till USA , men det innebär inte att jag inte är tillgänglig ... jag finns på mejl och facebook , även på adressen här . bara för att jag korsat atlanten så betyder det inte att vi inte komma hålla kontakt , aight ? en dag kommer jag tillbaka ...

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: My

Erica, jag vet hur det blir. Känn inte att det bara är dina vänner som "överger" dig för det var exakt samma sak när jag åkte iväg, och fortfarande är för den delen, 2 år senare. Jag vet hur besviken och ledsen man blir men det är då man ser vem ens riktiga vänner är. Jag hoppas att allt är bra med dig och tackar för en bra blogg, läser den varje dag :) Kramar My

2009-02-24 @ 10:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0