basket och bowling :)

här kommer gårdagens klipp från basketen :





jag älskar när max i det andra klippet säger : go away , you're boring :)

idag, jobbade i 2 timmar idag eller nåt :) skön dag.. på kvällen bar det av till aupairmöte med saara , shit vad jag har saknat bowling . jag vann andra omgången,  yeeah . hade jävligt kul . jag och camilla (en annan svensk aupair) , lärde saara massa svorord på svenska som hon kunde skrika ut när det inte gick som hon ville, hehe . det vart mycket dans och goofyness för mig och saara medans dom flesta satt ner och va tråkiga :D den bruden överträffar ibland , hehe . en värd och välbehövlig kväll . det va mitt tredje möte , shit så fort det går . men jag och camilla kom fram till att vi skulle planera helg för att dra på en weekendcourse , det roliga är att jag började få panik för det och hon har varit här i 5,5 månader och har ännu mer panik :D bruden har inte ens tagit körkort ju :P det får mig att känna mig mindre stressad , thanks :) over and out .

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0