Centreville Baptist Church



idag har jag varit kyrklig och åkt med grandma patty och kidsen till kyrkan , det är faktiskt inte så dumt . det skadar inte att gå dit någongång här och där. det är inte som hemma i svenska kyrkan då det är kallt och hårda bänkar, här sitter man bekvämt och kan njuta av alla musik som spelas och sjungs. riktigt kul att lyssna på , dock mindre kul när folk babblar i en halvtimme , jag satt och kolla klockan som ett litet barn förut , hehe . men jag är stolt över mig själv som pallra mig upp i morse för att följa med :)

nu sitter jag här och pratade med mamma nyss , hon ringer väl snart igen . max min lilla pojk ligger och sover och resterande är på blakes basketmatch , innebär mer ledighet för mig :) jag gillart . det blir nog jävligt lugnt idag tror jag , det är ju ravens playoff (football) . så bara massa tv och film idag, man får tänja lite på reglerna när man är utan värdföräldrarna :D nu är det mina regler som gäller , hehe.

nu ska det fixas med en film jag har på datorn som inte funkar :) see ya.

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0