erica pagon

haha, max är ju för rolig. idag på morgonen när vi lekte omkring så sa han något så hörde jag inte , och när folk inte hör brukar man ju oftast skrika i på den som ska lyssna så förut så kallade max mig för erica pagon :P pagon är ju min hostfamilys efternamn :) lite småkul.

vi åkte på en tripp till simhallen också och det började snöa massa , jag blir så exhalterad :) vi badade i 2 timmar , dock inga roliga komentarer i omklädningsrummet idag. vi åkte till donken och min vän :D först såg jag honom inte, men innan vi gick ut med maten från donken så kom han där och såg att det va jag , och vi snacka lite och han sa att innan jag åkte hem skulle han ge mig euro . haha, men han fattar ju inte att jag är svensk, jag får väl låtsas vara tysk nu då :P

grandma åkter förut vid 3 och mina två äldsta kids är på övernattning så nu är det bara jag och max hemma :D han är så söt, jag börjar verkligen stormtrivas här nu, det har tagit ett tag måste jag erkänna, men nu känner jag mig som hemma här :) jag tror vi ska poppa lite popcorn sen blir det film för oss . efter att ha sett cars x20 och hitta nemo ett par gånger har jag önskat att få se superhjältar . va ett tag sen man såg den filmen, men än är jag inte för gammal för cartoon . 

SEE YA
CHOP CHOP
 

Kommentarer
Postat av: Ida

naah jag vill med se cars& finding nemo..

2009-01-20 @ 10:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0