gaaaaaaaaaaaaaaaaah



det dunkade på dörren
M : OPEN THE DOOR
E : WHAT IS IT? :)
M : ERICA, OPEN THE DOOR NOW!
E : NO MAX, I CAN'T , I'M SLEEPING ! :)
M : COME OUT HERE ERICA , OPEN THE DOOR!
max står säkert och bankar på dörren i 5 minuter . UNGE!

jag somnade om 2 timmar och nu kommer han igen ! haha . denna gång hade jag låst dörren igen. OPEN, och det låter som det är panik . haha . nu skulle han visa mig ett vapen som skjuter pilar som fastnar på väggen , men hallå . vi har lekt med dom de senaste två dagarna . så nu låste jag inte dörren för han lär väl antagligen komma igen .

igår jobbade jag mellan 9-6 , det va jobbiga timmar . vi lekte lite i issnön och spelade spel och läste böcker. . ungarna måste ju läsa varje dag typ , så jag kom på att jag kan börja läsa den boken jag skulle läst på planet hit istället . den är faktiskt riktigt bra , så har hunnit läsa typ 5 kapitel redan . ska läsa den lite innan jag börjar vid halv 1 nu :) boken heter "I dina kläder" .

jag ringde saara igår också för att jag skulle lämnat tillbaka skorna (blev inte så än) , vi möte upp brasilianaren samantha som kom hit samtidigt som mig . så vi åka och käkade på en mexikansk resturang . vi lärde oss fula ord.  det va riktigt kul , så nu vet jag lite portugiska och lite finska :D

nu kom mandy in också och bad mig börja en timme tidigare , skönare . så jag jobbar till 6 idag istället . naaajs :) så tyvärr ingen bokläsning . fan vad mycket det hann hända när jag skrev detta inlägg :P jaja , nu vet ni lite vad som händer.

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0