gristrött

uppdatering på dom senaste dagarna 

fredag :
jobb fyra timmar mellan 1 och 5 , gick kanoners .
hämtade upp saara för att åka och bowla med johanna & mie
camilla kom och joina oss
vi åt mat på ruby tuesday , gott va det




lördag :
jobb 8 till 4, blää
mellan 8-12 , film och cartoon , hehe .
lunch med max och nap
dom andra kidsen kom hem
chase och jag lekte med lego i två timmar
TRÖTT
innebar slappiskväll med datorn och tvn , great .


enda bilden jag har från lördagen typ , tillfället så max kom
in i mitt rum och snodde min kamera och tog en bild. haha


söndag
:
vaknade halv 9 av att ungarna lekte utanför mitt rum , kände inte att det gjorde något så jag tog mig en dusch för att sedan göra iordning mig och dra mig mot gainseville till J&M . vi käkade frukost/lunch på panera . sedan tog vi trucken till tysons corner för en heldag med shopping, och ja jo det blev det, ligger just nu utslagen efter en heldags shopping, så det blev en varm dusch när jag kom hem , städade faktiskt , är grisigt på mitt rum :D en najs dag, men mycket pengar fattigare , förlåt mamma :)
TRÖTT


stolt erica efter en finfin parkering :D

lyckligare får man leta efter :D

skönaste klackskorna ever , från bakers (70 dollar ) hehe

kände ett måste-köp då dom satt perfekt :D

ännu ett par sköna skor, från payless (17 dollar)

tredje paret , också från payless , funderar dock på att
lämna tillbaka dom, satt inte lika skönt när jag kom hem
(25 dollar)


va inne på sephora och köpte startkit för naturalsmink,
eftersom min hy är åt helvete . (60 dollar)


pärlörhängen (typ 7.50 dollar)

en mörkblå/svart sjal från garage (14 dollar)

en bunt med trosor vart det också (5 för 25 dollar)

och den här röran kom jag hem till , haha .
"erica, look at our ride" , som dom slängde sig ner från det
där kuddberget :P max slog i huvudet så det skrek om det.
men han va snabbt på benen igen efter en kram från mamma
 

på tal om ingenting vore det lite kul med kommentarer eller mejl då jag knappt har kontakt med sverige längre , LEVER NI ?!
CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Lina <3

Jag lever iaf :-D Men du shiiit va snygga dom första skorna va.. ehm. Vad är det för storlek ??tihih (",) Du kan ju köpa likadana till mej på min TJUGOÅRSDAG å skicka i ett litet paket ;-D .. TRETTIONIOR ;-D .. loooveya

2009-01-26 @ 13:18:51
Postat av: Josefine

Åhh jävligt snygga skor, speciellt dom första, Josefine vill ha :D hahha...Men jag hoppas iaf att allt är bra och så där med dig. Ha det bäst, saknar dig <3<3

2009-01-26 @ 15:31:50
Postat av: Carro Alvin

Måste då med säga att skorna va jäääävligt snygga! är grymt avis! Och jag läser jämt din blogg=) hihi.. ha det bra!

2009-01-26 @ 22:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0