hello 2009 and new york

nu sitter man hos sam och chillar och vet inte om man ska gå ut. jag lever som ni säkert märker ;) bussen till NY gick great förutom att det va segt , men fram kom vi . sam mötte upp mig inne i city och vi tog tåget till long island . hennes familj är kanongullig :D ibland är jag allt lite avis . jaja , vi kom till hennes hus vid 11 så vi gick i stort sett och la oss direkt.
nyårsafton.
- solning
- naglar
- kinamat
- förkrök
- samtal från sverige <3
- taxi x8
- hotel cabbana
- full jenny
- tidig kväll

= EN BRA KVÄLL ;)








hoppas att ni där hemma fick ett bra nyår och allt sånt.
CHOP CHOP


 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha, jag visste inte att du hade en blogg:P

Alskar att jag far vara en punkt pa listan, men hey sa damn drunk var jag inte;P

2009-01-09 @ 05:12:15
URL: http://jennyohrling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0