i'm gonna miss u

aaah, mitt hjärta smalt igår :P haha.  max har förändrats så mycket på bara ett par dagar . han har börjat göra saker själv så som att borsta tänderna själv,  torka sig själv och ta på sig skorna själv , tror jag håller på att göra framgång här.  hehe . men också från början när jag kom hit så va han jättemammig och sådär och gjorde ljud åt mig . nu har han börjat krama och pussa mig , och det har inte kommit på frågan innan liksom . och igår höll jag på att inte ens ta mig utanför dörren pågrund av att han inte ville att jag skulle gå, tillslut övertalade jag honom att flytta på sig och då kom det ett " i gonna miss u erica " innan jag hann stänga dörren , naaaaw :)

åkte till johanna och vi skulle gått på bio men det slutade med att vi strosade omkring på cvs och target , älskvärda butiker . vi käkade också mat på panera , great great :D ja just det, när vi åkte till manassas för att käka och allt så såg vi polisen med blåljus framför mig och hjärtat stannade för jag va rädd för att dom skulle stanna mig , jag har ju inget körkort än :D hehe . men dom stog bara och viftade lite och redde ut trafiken , pjuu , på vägen hem tryckte jag lite på gasen , man vill ju hem lite snabbare när det är mörkt och sent.  och får plötsligt syn på blåljus bakom mig , hjärtat stannar igen , då har polisen fått tag i bilen bakom mig , hehe . då tur för mig . jag kan säga att jag åkte ganska sakta hem efter det. 

idag blev det playdate och stuf med saara med kids . va först hos henne och spelade lite wii :) sedan åkte vi till bibblan för att lämna tillbaka dvder som vi lånat. vi åkte hem och skiljdes åt . max och jag luncha och efter det så tog han sin nap , jag gick ner och plockade upp lite skit från golvet och utan att tänka mig för ställer jag mig upp och krossar huvudet i stenbordet , AJ . men jag tror inte det va så farligt nu efteråt , har inte känt något iaf.  men lite svordommar och tårar kom det allt . sedan blev det wake wake max och köra blake till basket och nu sitter jag här off och ska väl till starbucks med saara om några timmar.


mina senaste solglasögon och min söta unge

min vän saara och mina solglasögon , poppis :D

våra underbart glada barn , typ iaf :D

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Ida

guud vad glad jag blir när jag läser dina inlägg :D du trivs verkligen verkar det som.. gash :D:D:D

2009-01-22 @ 11:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0