jag vet ...

att jag är dålig på att uppdatera . men jag har en orsak och det är att jag inte mår bra . huvudet värker , tänderna värker, örat värker och näsan värker . berättade det för pappa och han bara : du har bihåleinflamation .. det hade jag aldrig kommit på själv, men slog upp det och det verkar stämma "/ måste la antagligen åka till doktorn och kolla det där, för nu har jag börjat få feber om nätterna med :S

dom senaste dagarna har jag bara varit hänging och knappt orkar göra något och därför har det inte hänt så mycket :) men idag iaf så hämtade jag upp max och rhea från preschool och hon skulle stanna hos oss och äta lunch ,  så vi lunchade lite crackers, spraycheese, applesauce , grape juice och appleslices. sedan vart det lite lek . och jag tog fram kameran och lyckades filma ett sött klipp på dom små :D

 

en av dom roligare stunderna idag faktiskt. imorgon är jag ledig och skönt ska det bli :) ska åka till johanna och sedan leta jacka :D har ju massa pengar nu ju :) har över hela lönen kvar från förra veckan , vet inte hur jag lyckades med det . nä , nu ska jag vila lite till , mår inget vidare nu faktiskt "/ funderar på att ta ett ångbad med huvudet i en balja . vi får se . hoppas allt är bra med er där hemma , det va allt från mig denna gång .

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: moster Kerstin

Hoppas du mår bättre nu. Men du skall vet att även här i Sweden mår vi kass. Både Elon och Jesper har influnsa. Hoppas jag klara mig, tar just nu en wisky mot detta. Kram moster

2009-01-09 @ 22:44:15
URL: http://sunlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0