jobbsöndag

idag har jag jobbat, är ju egentligen min lediga dag idag, men fick fredagen ledig istället, och tur va väl det för idag känner jag mig faktiskt bättre. vaknade till av att det va livat på det på övervåningen för att familjen skulle till kyrkan. jag ringde upp mamma som hade moster och kusin på besök, trevligt att prata med lite släkt :) så det blev ett antal samtal fram och tillbaka där för att testa massa saker hit och dit, utan skype hade jag nog inte överlevt min usaresa , synd bara att inte vännerna där hemma har tagit tag i det där med skype , endast lina som jag har kontakt med där <3

vid 1 började jag jobba och då lunchade vi och lekte inne och ute . dock ingen nap för max idag så det vart mer lek för hela slanten. vi ägnade oss åt att ta lite kort när vi va ute . men jag började frysa så vi gick in.


gruppbild :)  (hyn åt skogen så idag testar jag clearasil nått)

max och min babe , jämförde bilar lite ;)

gillar denna bild skarpt , ibland är han allt bra söt

jag slog på cartoons för max och jag själv tog hand om tvätten och jag säger då det , jag tror max har rekordet för mest skitigaste plagg , OMG. i vanliga fall är det chase som har dom skitigaste plaggen men inte jämfört med denna tröja jag hittade i max tvättkorg idag.


inte en chans att mina kids ska få kladda sådär :)


det va väl allt det roliga för idag , imorgon blir det bowling med aupairgänget , yeeahj , mitt tredje möte ju. tiden går fort när man har roligt. ja just det , på tal om roligt . filmade chase och max när dom spelade basket i källarn förut. få se om klippet kommer upp inom snar framtid eller om det kommer finnas på facebook. sedan log jag åt att jag hade fått mejl från blake för en timma sen. haha " i don't know what to say, i'm not really talkative right now.  but i'm glad the raven's won!" , det förgyllde min kväll :) det är sån kontakt jag har med mina barn .

CHOP CHOP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0