one day off

när jag är ledig har jag ingen lust att göra någonting så idag har jag legat i min säng hela dagen i stort sett , underhållt mig själv med tv, datorn , film , snack på skype med familj och med josefine :) uppskattar att du skaffat det , vi gick igenom livet hemma och det va faktiskt jävligt skönt att prata med dig <3 du är en av dom som iaf försöker hålla kontakten med mig !
eftersom jag bestämde mig för en slappdag så har jag inte ens brytt mig om att äta än :O så måste nog gå upp och ta mig något att äta nu innan jag ska umgås med johanna :) tog tag i mig själv för en timme sen och hoppa in i duschen , så nu känner jag mig lite fräschare faktiskt .

GÅRDAGENS SKO KÖP



CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det var skönt att prata med dig också, jag saknar dig <3

2009-01-16 @ 23:15:29
Postat av: josefine

Det var skönt att prata med dig också, jag saknar dig <3<3

2009-01-16 @ 23:16:45
Postat av: josefine

Det var skönt att prata med dig också, jag saknar dig <3<3

2009-01-16 @ 23:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0