på skämthumör

som sagt , gårdagen va otroligt rolig , på't igen nu barre . vi kom inte i säng förrän vid 7 am , goosh säger jag . vi hade ett jädra bestyr att få in madrassen från andra rummet då madrassen säkert väger 35 kilo eller något , så vi skrattade lagom när vi konkade på den där i säkert 10 min för att komma 7 m :D vaknade upp vid strax innan 11 pigg som bara den , så jag skuttade in i tessans säng och gjorde livet surt för henne , HE HE HE.
det blev frukost på donken . läs tessans blogg vetja , jag har ägnat lite tid åt att skriva lite blogginlägg åt henne, grymt kul :) över till skämten som ni också kan hitta på hennes blogg...


det va en gång några afrikaner, några tyskar och några svenskar som skulle se vem som kunde dricka mest. tyskarna drack och dom stack , afrikanerna drack två och dom blev på, och svenskarna drack resten så dom begav sig till prästen!!!

det va en gång en tysk som såg ut som en ryss ...

inte så kul för er kanske , eftersom det är interna skämt , men vi har skrattat lagom åt dom idag :) min humor + tessans är helt fucked up när vi sätter igång. magmusklerna har ju fått sig en ordentlig omgång idag iaf . nä , nu är klockan 6 och vi ska fixa oss och åka på prepartyt ..

vi får se om en fortsättning kommer på skämten :)

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0