tisdagen i bilder


såhär såg det ut utanför dörren idag, yeeah . pulkaåk med hela
grannskapet i stort sett i och med att vi har en backe på våran tomt :)
snöbollskrig vart det också lite av. denna snö är bara början på dagen.

våran backe där både stora och små roade sig i idag :)

kom in lagom blöt idag ;)

HAHA , checka max frilla , julius ceasar nr 1 :) BAD HAIRDAY

ähh shit alltså :) hehe.  här leker vi med kulor och magneter.
jag gjorde ett rocketship, jag har allt en artistisk sida ;)


ja det va den dagen. roligt att se lite snö och hur roligt barnen tycker det är :) dom får ju va hemma såfort det snöar typ , löjligt att allt blir inställt här. dessutom har det snöat hela dagen och inte en enda plogbil , men när jag va ute med min babe och sladda lite vid 8 så såg jag några stycken . börjar sakna brädan nu också "/ och johanna den lilla grisen ska åka på skiweekend, blä på dig :) men jag hoppas jag får en lika bra weekend , blir DC och tessan . looking forward .

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: emil

ha ha ha de va inte mkt snö att komma med :D ska posta bild på hur de ser ut här imorn :D

2009-01-28 @ 06:44:00
URL: http://emiljosefsson.blogg.se/
Postat av: moster Kerstin

Hej Erica!

Det var väl roligt med lite snö. Här ska du vet är det borta igen. Men vi hoppas det kommer mer till sportlovet. Kram moster

2009-01-28 @ 17:09:06
URL: http://sunlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0