blakes dag

idag har det varit blakes födelsedag :) GRATTIS på han ..

började jobba strax innan 8 för mandy skulle ta dom äldsta på fotografering med simlaget..
jag vek tvätt i stora mängder och tömde resväskor från deras resa, kände mig extra snäll faktiskt .. mandy och garrett tog blake på lunch och kvar blev jag med chase, max och reese och vi åkte på äventyr till chick-fil-A och sedan till target för att inhandla present till blake från chase och max ..


tre ungar i en kundvagn :)

vi åkte hem efter ett par timmar och reese tog en nap och max slutade med att han tog en nap också efter att ha skrikit av sig en massa och fått reese att vakna upp och börja gråta .. mandy och blake kom hem och vi fixade och donade inför blakes födelsekalas ... jag fyllde en pinjata :) temat för partyt var sport , så jag fyllde upp en basketbollpinjata ...

kompisarna kom vid 5 och jag ville inte missa partyt så jag va med fram till 8.30 och vi grillade och det va lekar , grandma patty och bigpop kom även , dom får jag även se på fredag då det är dags för chases födelsedag ...


goodiebags och pinjatan

sötmax efter napen

partyfix

vattenkrig..

vattenkrig va det ja

det bjöds på hamburgare ...

..av mästerkocken bigpop

max åt korv och visa stolt upp sina tatueringar :P

dom hade femkamp, detta är en basketbolltävling

äggfångartävlingen

samarbete med knutna ben

träffa vattenflaskorna

innan pinjatan gick sönder i bitar

efter pinjatan blev det tårta

och sist blev det presentöppning :)


en riktigt kul dag... är ganska trött nu dock , jobbat 20 timmar dom två senaste dagarna, men jag antar att jag är ledig i helgen isf : ) naaajs.. imorgon väntas sovmorgon till 9 ... mumma ! jobbar till 6 , innebär 9 timmar .. så mamma, vi hörs nog inte förrän på torsdag kanske..

PAPPA: tur att du kan hålla lite koll på mig ;) jag förväntar mig daglig läsning med kommentarer :)

DAVID: hahaaa. du slutar aldrig förvåna , tyvärr va inte isen chases problem , endast mitt :) keep it up david ..

TUMMEN UPP FÖR ATT JAG NU ÄR UPPE I 15 LÄSARE DAGLIGEN, 5 MER ÄN FÖRRA VECKAN ;) BRA JOBBAT , KEEP UP THE GOOD WORK BOYS AND GIRLS

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: David

Jag vill också ha barnkalas!! piñata.. kan väl bara slutat på ett sätt? som i alla AFV videos. eller?:D haha:D

Sen, vad är det som ligger mer på fatet förutom korv och hambugare. det ljusa och bruna!? kakor eller speciella hamburgare`? haha

2009-07-01 @ 12:43:43
Postat av: Pappa

Vad går pinjata ut på? Vad döljer sig innanför skalet?

2009-07-01 @ 20:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0