bloggtorka

ligger just nu och tittar på so u think u can dance :) har haft riktig bloggtorka/dataproblem , som jag nu hoppas på ska vara lösta :D

dagarna går och det räknas ner .. just nu händer det inte allt för mycket om dagarna ...

ville skicka ut ett YEEEES ! till er därhemma och även här , jag fick bekräftelse från min värdpappa att min engelska är så mycket bättre än när jag först kom :D han sa även att jag inte hade så mycket accent .... yeees !!!!! jag har åstakommit något här iaf .. great ..

jag orkar inte skriva mer .. kommer bilder istället :D


igår va skrik-ella över hos oss och stökade till och lekte "indiana jones" ,
skrattade ihjäl mig , vilken fantasi barn kan ha :)

amerikas motsvarighet på kladdkaka

vi gjorde ett litet byte idag i lekparken

vi åkte lite rutchkana igår i parken

max åkte i sin egna lilla värld

idag pysslade vi lite och jag gjorde en kungahatt till max, det står
"MAX the KING" på hatten :)



mitt i bloggandet kom tjockismax ner och skulle ta en massa kort :) sötsak han är då ..










vi har aldrig varit snyggare :D haha ,. det bjöds på många skratt :) men kul hade vi iaf .. nej , nu ska jag titta på hangover , asbra !

P.S ( detta inlägg tog 2 timmar att göra , haha . sweet )

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0