det är heeeeeeeelg : )

yes , äntligen typ . denna vecka har varit bland dom segaste på länge måste jag erkänna .. jobb 8-5 vareviga veckodag . det resulterade i att jag vaknade upp klockan 9 ?!? en lördag morgon , är det sant ? jag känner mig pigg som bara den , det har ju trots allt varit en liten sovmorgon på en timme , men ändå? jag har lyckats komma in i den där morgon rytmen och det känns kanon :)

har dock varit lite lat dom senaste dagarna som sagt , men äsch , det kommer helgsäventyr istället :)
 
fredagen bjöd inte på så mycket nöjen , vi åkte till poolen för träning , lunchade hemma , såg sista delen av Matrix och jag förstod inte så mycket då jag inte sett 1an och 2an :D haha , och chase va ganska söt , " jag har sett alla filmerna och jag förstår inte en enda " .. så vi skrattade lite gott åt honom och vi gick ut på studdsmattan och lekte lite allesammans . reese vaknade upp från sin nap och jag matade honom sen va klockan helt plötsligt 5 :)
btw så har reese fått en väldigt äcklig vana mot mig .. den lilla sötsaken spydde på mig när jag började igår , jävla najs, höll på att spy själv för jag fick i ansiktet ! sen har han fått för sig att kissa samtidigt som jag byter blöja är ganska kul , eller inte . aja, han är söt ändå och jag tar det med en nypa salt .. det roliga är att det va samma visa i tisdags , då gjorde han likadant , förutom att han kissade på sig själv och inte på mig :)

så nu är klockan 9.38 i detta moment .. och jag har en dag jag ser fram emot .. ska åka och handla lite grejer för kvällen ;) sen ska jag åka till DC och träffa brudarna christin och julia  för att christin is back in town :D malin kommer ju hem snart med , den fuskisen har varit på semester i väst i 3 veckor .. jag är inte alls avis :P men när hon kommer hem ska det firas med .

det va väl allt för detta inlägg :) inte dom roligaste kanske men det kommer flera en annan dag ..

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0