fredag nr 38

så hade den fredagen gått också .. kom nyss hem från sofie . lämnde lite presenter då hon fyllt år och även åker iväg från south riding "/ kommer sakna min granne .. tur att vi är grannländer :) då måste man lägga in danmark i kalendern :) jaja, vi bytte iaf en masa bilder .. kul att se gamla bilder .. gosh så man såg ut :S


jag va snäll och köpte en gullig cupcake och satte ljus på den :) fejnt !


det bästa med att folk åker iväg är att man får saker : )
nu har jag lakrits som jag inte kommer bajsa grönt av iaf , amerikansk skit !




im gonna miss my baby when i leave =(

förövrigt va min jobbdag inte så mycket att blogga om , den sög lite halvhårt .. gick långsamt ,, lyckades få max till att leka båt i hans säng , så jag vilade visst ögonen i mellanåt :) men kul hade vi .

måste verkligen i säng nu , börjar jobba halv 8 imorgon , ambitiös jag är , shit alltså . jobbar som bara den, och tidigt ska det vara :) GONATT !

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0