fredagskväll i dc

med lite krångel och bilköer så hittade jag till ann-marie för att göra iordning mig lite smått , blev lite fördricka där och sedan körde vi bilen till sara till någonstans som jag inte vet vart det är . där fortsatte festen med tacos som middag och det började spåra då johanna kommer upp med att vi ska spela vattenfall ! haha .

såhär spelar du :
hitta en kortlek
kort 2-9 = antal klunkar
10 = vattenfall , man dricker beroende på personen jämte
knäckt = en regel
dam = 12 klunkar
kung = kisskort
ess = 14 klunkar som man får välja att ge bort till någon.

med oddsen emot mig skickade johanna på mig ett x antal ess , haha . det blev regler som startade lite lätt med att någon kommer på att man måste säga "C" innan man dricker annars får man lägga på extra klunkar. regel nr 2 , inte dricka med höger hand , visst det va väl inte så svårt .. regel nr 3 , jaha , inte dricka med vänster hand ??! jo tack , det spårade lite i och med det spelet . cred till johanna som fick igång festen.


träffade en as skön fransyska som jag klickade med :)

bilresan in till georgetown och third som väntade

och ja , third kom vi till och ett shotkalas senare är det ingen som vet vad som hände :)

har dock inga mer bilder för tillfället , jag är lite dålig med kameran ;) får hoppas på att dom andra brudarna har lite mer bilder från kvällen .

UNDERBAR OCH GALEN KVÄLL , TACK BRUDAR !


TTYL

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt klart ett spel som vi måste spela när du kommer hem:D Heja fylla!!!

2009-07-27 @ 16:11:06
Postat av: David

Helt klart ett spel som vi måste spela när du kommer hem:D Heja fylla!!!

2009-07-27 @ 16:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0