torsdag

alarmet på 7.10 , hujedamig , men upp klev jag... jag har även märkt att jag vaknar ovanligt mycket i sömnen nuförtiden , jag tror jag håller på att gå in i väggen ?! jag drömmer att jag tar hand om barnen i sömnen , och jag vet inte om jag ska somna om eller inte .. för jag vet inte om det är på riktigt ... men jag slutar alltid med att lägga huvudet på kudden igen , och lyckas sova dom resterande timmarna .. USCH !

käkade frulle , och här ska ni få se nuvarande frukost :)



=


underbart med lite "swedish-styled" ost som jag hittade på giant , hittade även wasa knäckebröd , det smakar bra i magen måste jag säga :) tyvärr vet inte familjen pagon vad en osthyvel är och då får man använda sig av en strimlare :)

efter frukosten runt 8 , va det dags att packa blake i bilen och fara till baltimore för att droppa av honom så han kunde åka till sitt camp igen .. jag va hemma vid 12 igen efter mycket om och med , hamnade visst upp i mitten av dc efter en liten felkörning som visade sig bli en ordentlig omväg  :D aja, en tripp för sig ..

kom iaf hem vid 12, gjorde lite tvätt och sådär , sen kom mandy hem med max och reese från poolen .. jag och max avslutade dagen med att åka till poolen mellan 2 och 4 också , sen va det bara att åka hem och väcka reese , mata honom och byta honom , hokus pokus va klockan 5 och jag slutade :)

gjorde iordning mig för sofies goodbye party "/ trevligt hade jag , kommer ett inlägg för sig efter detta , så antar att ni läser det före det här ..

TTYL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0