askjavel

herregud !!!! bli inte forvanade om jag gar och far en hjartattack snart ... detta lands askvader ar inte att leka med .. jag vaknar varje kvall av att askan dundrar pa .. da far jag alltid satta in mp3n pa hogsta volym sa jag inte hor den .. pulsen pumpas upp i 300 nar det dundrar pa .. det ska bli skont att komma hem till sverige faktiskt ..



dessutom sa kan jag uppdatera er om att mandy ska prata med nagon som kanske kan fixa min dator .. hallelulja for det... hon sa att hon troligtvis kommer sitta har ratt mycket sa att det vore bra om nagon kunde kolla upp min dator sa jag hade min liksom .. yeees .

skulle egentligen borjat vid 2 idag med .. men nu ska erica pa barnkalas .. yippi ,, eller inte :) fast tiden kommer val ga lite fortare hoppas jag . far ju traffa min vanner iaf :D jobbar sent idag ... jag vet inte om jag har alla fyra barn ikvall eller inte .. sant som marks .. garrett kommer namligen hem runt 12 varje dag nu for dom haller pa att skriver ett kontrakt pa 200 sidor .. och mandy har ju alla sina stahej ,, man kan ju hoppas jag ar ledig i helgen :)

CHOP CHOP


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vad är lite åskväder mot våra jordskalv. Det händer lite här hemma också, KBK ligger över nedflyttningsplats, Pekka Bexell går fortfarande ner i vikt, Björn Ericsson har ännu gjort en invigning i kommunen, några axplock ur vardagen i hembygden.

2009-06-03 @ 23:09:05
Postat av: David

Precis, Håller med "pappa" i detta fallet:) lite åskväder är väl inget, här har vi jordbävningar! haha. Händer ju verkligen ofta. Kallt i poolen?? jag var vid sommarstugan o tog ett dopp i plurret, ca 14 grader! hääääärligt. Friskt tänkte jag, tänkte däremot inte kroppen! Tjena förkylning!! haha. Så har fått hålla mig ifrån vattnet lite. Annars har ju vädret varit klanderfritt i helgen som varit. riktigt fint o varmt o skönt:) men, nothing last forever som dom säger i amerikatt;) haha. Så nu är det som vanligt igen. Regn. Happiness all over!

Lördag! Sverige - Danmark! Håll dig uppdaterad damen;) En annan ska gå in järnet o börja dricka med hopp, så får vi se om jag avslutar kvällen med lycka eller depp;)



Börjar redan nu, med lite "somrig" partymusik:D

Och självklart delar jag med mig;)



http://www.youtube.com/watch?v=vvHVambrAWg&feature=related&pos=1



We'll keep in touch honeypaaaaaaaj!;)

Blev lite svengelska eftersom "lät" bättre att skriva "paj". hmm, det där kändes lite lustigt.. aa, inte helt korrekt. haha. Men, Du vet förstår:)



bam bam

2009-06-04 @ 16:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0