fifaaaan..

har ju matt battre maste jag saga.. vaknade upp igar med konstig rost .. aa visst .. det slutade med att jag knappt kunde prata i slutet av kvallen... javla rolig dag.. va inte pa mitt basta humor .

men iaf .. gardagen bestod av att johanna och jag korde en fotbollstraning lite smatt pa morgonen :P asnajs.. har langtat sa lange efter att latja runt. det sitter fortfarande i maste jag saga. skooont .. sedan vaknade resten av packet upp och vi kakade frukost hos mig .. sedan bestamde vi oss for att leka utomhus.. laila foreslog studdsmattan och det va ju javla skoj :P efter ett bra tag ute blev det giant och filmhyrande ... fired up :) har sett den 4 ggr redan , haha. whatever.. dom andra hade inte sett den och jag gillar den sa det kvittade.. vi akte till laila , sag filmen och kakade mat vid 8 typ .. kommer sakna laila och hennes mat .. hon ar den som far mig att ata denna vecka.. haha . iaf , vid halv 10 skjutsade jag mr aj till metron och dagen i sig va riktigt kul faktiskt .


bara for att jag alskar denna bilden fran i lordags

pa sondagen hoppa vi studdsmatta

jag va typ awesome pa studdsmattan

men jag tror aj vann basta trick med sin backflip ..scary

vi gjorde lite grocery shopping ocksa. 

iaf .. efter att jag skjutsat han till metron sa akte jag hem och packade grejer till lailas place.. jag bor numer har :) hon har blast en luftmadrass at mig och jag sov asskont igar nar jag kom hit trott som aset efter en 10 timmars somn totalt for helgen .. sa erica drog en 13 timmars somn inatt .. laila jobbade extra mellan 12 och 6 idag medans jag lag i sangen hela dagen framfor datorn i hopp om att min familj skulle ha ett internet, men icke . sa idag har det inte hant sadar jattemycket for mig , vaknade upp med snorig nasa och hosta.. badar gott .. eller inte ! jag som inte varit sjuk pa nastan 2 manader .. peppar peppar ta i trad .. hoppas det gar over snart , har ju en konsert att ga pa :) can't wait ..
jag kakade frukost vid 5 tiden och aggmacka blev det , asgott ! sedan kom sofie over och vi borjade titta pa fired up for hon hade inte sett den ... det roliga va innan hon kom knackade det pa dorren och jag trodde det va hon , utanfor star tva nissar och predikar om gud.. herregud tankte jag , nyss uppstigen och inte tittat sig i spegeln , ajaa. sofie kom over nar jag pratade med dom som tur va och dom horde mer predikan fran oss om varat aupair jobb an vad vi gjorde om gud :P vi skrattade gott at det dar . laila kom hem och vi akte till bloom for lite mer shopping infor matlagningen .. det blev ris och chicken nuggets + en film , madea goes to jail , loooove it ! ska se den imorgon igen .. hehe.. for da ska laila jobba igen .. jag ska plugga lite korkort ocksa.. fa skiten gjort liksom ..

forovrigt maste jag tillagga att detta inlagg tog extra lang tid att skriva da laila kom och smetade pa mig massa kram i ansiktet .. jag ar stel som bara den .. haha . vi tog lite kort och skrattade gott .

laila och jag forsokte le med det va nastan omoligt for man blir sa javla stel

jag gjorde aven en kissie
"jag maste vara den snyggaste i varlden med ansiktskram pa"

GONATT FOR MIG...

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: lina

erica and Aj sitting in a tree K I S S I N G ..tihi.. Jo träffade din far på hemköp här om dagen å han ville att jag skulle hälsa till dej . . Haha.. Han sa att du va typ förbannad för att dom inte kunde höra av sej. . Haha.. Jag saknar dej min lilla pissmyra :-D

2009-06-23 @ 10:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0