kommentarsvar

MALIN : Vi alla sitter nog i samma sitts nagon gang och tack for att du tog dig tid och skrev :) jag ska bli battre pa att ringa dig , nar du aker till cali sa maste du halla mig uppdaterad :D

JONNA: ge dig in pa detta sjalv och kalla mig sedan lipsill och se hur det kanns sjalv .. jag vet att jag kommer klara det ! SEES I OKTOBER !! :)

MATILDA: oj , det va langesen :P tack for att du tog dig tid att kommentera , uppskattas alltid :) klart jag sjalv far lyssna pa muisk , men safort killarna ar i bilen maste det stangas av ,, suger lite halvt :P japp , jag aker hem efter detta ar .. stannar du ?  har ni bestammt nagot om DC an ?? :) can't wait too see u girls

LINA: oj , innan jul , det va varst :) jag hade inte ens tankarna pa att aka hem pa den perioden :P men tack for fortroendet ... haha . du gor mig rord med dina ord alskling <3 ska bli himla skoj och komma hem och traffa dig igen underbara van .. JAG ALSKAR DIG <3<3

DAVID:
vart haller din kommentar hus ?? :)

CHOP CHOP


Kommentarer
Postat av: David

Back on track!! heeheej!:D

Varför får du inte lyssna på musik i bilen?? förstod aldrig det alltså:D

Själv laddar man som ett djur inför morgondagens batalj. Företagsfotboll! Tyvärr har det regnat så sjukt mycket så planerna är vattensjuka så vi får spela inomhus! i JUNI! illa som fan. men men:) vi ska vinna i år igen:)Håll tummarna. Jag hoppas inte du höll dig uppdaterad om sve-dan matchen. pinsamt. ska nog bli norsk eller nåt! En norsk gutt! haha.



Och nu ska jag tala om för dig sköna dam!:D Nu är det så att David har lite planer på att ta ut semester i slutet på sommaren. typ mitten på augusti.. och från att ha gått från solresa, verkar det mer se ut som om det verkar bli en RESA. om du nu förstår vad jag menar. för att förenkla det en smula kan jag ju ge dig lite clues;) NY, då tror jag nog du är med mig:) och om, jag säger om, det nu blir av, vilket jag hoppas, så undrar jag om det finns möjlighet att få träffa en viss Erica over there!? Tåls kanske att tänkas på!?



We'll keep in touch;)

2009-06-12 @ 21:07:45
Postat av: David

Tillägnas dagens inlägg! Sköna grabbar alltså:)hahahaha



http://www.youtube.com/watch?v=VtUH0iIlAzk&feature=related&pos=1



http://www.youtube.com/watch?v=4pXfHLUlZf4&feature=related&pos=2



Älska Lonely Island:D

2009-06-12 @ 21:12:33
Postat av: sam

Meeeeeeeeeeen ericaaaaa inte kan du va ledsen, kom over po en trip till new york so kan vi skratta hela natten long hehehe!:D..

skot om dej

2009-06-13 @ 03:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0