vacation is over ...

bläää på det , vill ha mera ledigt ... men snart är det helg igen :)

vaknade upp idag vid halv 8 och tog en dusch vilket är ovanligt för att vara mig , då jag oftast duschar kvällen innan , men nu måste jag börja ändra vanorna.. kom upp vid 8 och väckte upp chase och max för blake va redan vaken ... max vaknade glatt , eller inte ! han skrek åt mig att dra .. unge ,, men han är bara morgontrött och alltid lite lustig då vi inte setts på ett tag.. men det ändrades snabbt .. vi käkade frukost allesammans..

det blev lite lek och duschandes och sedan skjutsandes till simträning för dom två äldre .. jag och max tittade på och vi tog även lite kort , haha . max kommer nog följa sin mors fotspår då han älskar att ta kort ..


max har köpt nya skor , så han är numera asgrym ;)

vi tog kort på oss

mina badpojkar


efter simträningen så åkte vi hem och lunchade och spelade mera spel , mina ungar får nämligen spela hur mycket data och tv spel dom vill nu ,, gött .. jag natta reese och vi andra åkte till poolen för att möta upp en massa aupairer , mötte sandra och vi bestämde oss för att åka till fair lakes och fair oaks på kvällen (shoppingställen) .. blake fyller nämligen år imorgon och jag har verkligen ingen ork att slå in presenterna ... hahaha . hittade en basketgrej som gör så att bollen går tillbaka när man skjuter i mål ... och sedan ett presentkort på 11 dollar :P eftersom han fyller 11 ., bra av mig . köpte även lego till chase för hans födelsedag på fredag.. så nu blir det kalas som bara den imorgon och på fredag ;)

vi stannade i poolen till 4 och sedan åkte vi hem och käkade lite snacks och sedan hade vi apkul på studdsmattan allihopa, jag är stolt över att jag fick ut alla mina barn :P dom är inte lätta att göra något tillsammans med. men det va himla skoj faktiskt , och förövrigt så börjar max bli riktigt bra på svenska nu , iaf en del ord... haha..




mina ungar flög omkring huller om buller,  har även en video .. men den tar för lång tid att vänta på idag .. är gristrött .

P.S jag måste gå till tandläkaren också.. tuggade is idag och tandfan gick av, NAJS ! eller inte .. jag avslutar blogginlägget med en nedrans söt bild på chase som också tappat en tand, på naturligt vis :)



CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: David

Man dushcar alltid på morgonen:D TÄnk alla läskiga kvalster o bårte som du har i såängen som går till attack mot en nydushad! blää!

Kyligt o tugga is! höhöhöhö. klantigt o bita av en tand:D skulle jag aldrig göra;) erkänn att du tyckte det va pinit o gå runt med en glugg själv så du gav ungen en isbit med så han med bet av en tand. Att kalla det "naturligt sätt att tappa en tand" är lågt erica... uuuusch!



2009-06-30 @ 22:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0