aupairmeeting ..

kom nyss hem från mitt femte aupairmeeting , shit vad fort det går ..  vi åkte till "fosters grill" , va väl sådär måste jag säga , men trevligt sällskap iaf :) det va typ det jag ville säga , att det går fort när man har roligt ..

annars så har dagen varit underbar med alla kids idag, tacka gud för det :) back on track again . florida om 2,5 vecka också .. can't wait :D:D:D:D

och på det så väntar även semestervecka i juni och mexico förhoppningsvis :) cancun here i come , ska bara få med mig brudarna på resan , vill ju inte dra iväg själv , hehe :P

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: David

Fosters grill. hmm, ganska suspekt namn tycker jag. Foster, Grill. mm, jaja, det kanske bara är jag som drar vissa paralleller?!;) Annars är det bra:) Tackar som frågar:)

Vad väntas det för aktiviteter i Florida då?:) Disneyland? haha

Never be alone in Mexicó;)) Arrrriiiiiiiiba:D

2009-03-18 @ 06:51:45
Postat av: Ida

guuud vad jag längtar efter dig när jag läser allt. :D ska vi skype någon dag eller :D:D:D:D

2009-03-20 @ 15:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0