dagen som har gått

har sett ut som en vanlig jobbdag förutom att jag fick se bebis reese live idag :) han va jättegosig att hålla <3 dock hör jag honom här nerifrån nu när han har skrikit,  hoppas jag inte hör det på natten :D

jag har inte gjort jättemycket nu på kvällen heller , snöstorm påväg liksom , kikade  nyss ut och det ligger en snöyta på backen , FANFANFAN... jag vill inte ha hit den där snön igen alltså . hoppas alanna kommer över med hannah och kör en playdate och åker pulka med mig, max och mina andra 100 kids som kommer leka utanför imorgon :P för skolan är ju definitivt inställd imorgon , på tisdag också säkert . jävla fegland som ställer inte allt bara det kommer några flingor med snö , iofs nu förstår jag om det kommer en storm som dom säger .

nä, nu ska jag titta färdigt på model latina , det är final ...

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0