efterfest va det har ...

sitter pa efterfest efter en helt okej kvall pa third edition :) motte upp min kara van malin , det va najs . va ett tag sen , maste skarpa mig ... vi vill iaf tillbaka till hotellet iaf , asskona sangar har vi och personalen vet vilka vi ar :) vi ar the four ladies ... hehe .

nu ar jag trott , men tror vi ska spela en runda av beerpong ,, ser fram emot :P fast allra helst vill jag lagga mig ner i vara installbara sangar ... imorgon blir det en runda i dc :)

forlat jag inte har nagra bilder pa min "brunhet" , det finns ju ingen direkt . ajaa .

tack for en rolig kvall , imorgon kommer favoritjohanna hit och tar over saaras plats och sedan blir det hooters och third igen .. hoppas pa annu en trevlig kvall

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: David

Oj oj oj. NU har det startat. Det som jag fasade för. Att du skulle bli en Victoria Silvstedt svensk. Nu kan jag ju tyvärr inte höra dig, men nu när du börjar skriva utan Å,Ä och Ö. aj aj aj, nu är du ute på tunn is:D haha.

Lycka till nu då på din runda i DC. låter sjukt spännande. Men misstänker att det kommer vara trötta fötter efteråt;D

Hooters? jobbar det inte såna bystdrottnignar där;D haha

2009-03-07 @ 19:53:25
Postat av: lina

haha viktoria . . David då . . Det hoppas man ju att det är för att du skriver på en am. Dator . . Haha . . Jag är lite onykter när jag skriver det här . . Haha . . Men hoppas det funkar iaf . . alla hälsar till dej.. Och samtidigt som jag skriver dansar jag med emil.. Han luktar gott .btw.. Tihi.. Puss på dej

2009-03-08 @ 01:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0