fem månader

seven to go :)

det har inte hänt så mycket på senaste .. eller jag vet inte . måste tänka tillbaka här nu , vi börjar med tisdag

tisdag
max födelsedag , innebar presenter och tårta . gott :)

onsdag
playdate på moon bounce med sofie , laila , alanna och alla barnen :P vi åkte hem på lite lunch och vi va ute och lekte för det mesta då det va 20 + ute , jag klagar inte :)


lataupair.se

max mosar mig :D

kidsen studdsar omkring

torsdag
jobb 12.30 till 7 . hände inte jättemycket spännande måste jag säga , spelade lite spel då det pissade ner regn , supertråkigt när vädret är som det är .. alanna kom förbi på kvällen och jag tvingade henne att titta på greys anatomy och ett nytt program på mtv . det bästa är att dom har börjar reklama om att the hills börjar den 6 april , can't wait :) fast jag kommer dock vara i florida då .. är ju 2 veckor kvar nu , najs som fan .

idag
åkte till bibblan med hannah och alanna och mötte upp saara med barn där . spenderade typ en timma sen vart det hem och luncha och nu napar max :) vi har ändrat om schemat så max napar mellan 1-2.30 ungefär . det betyder mer ledigt för mig :) vid 3 blir det att köra blake till velocity , en sportsak . det kommer jag göra varje tisdag, torsdag och fredag framöver . så jag tar med mig max och vi sitter och tittar på en timma på duktiga blake :) lite skönt att jag gör det , för det tar typ 2 timmar av dagen att göra det . så det innebär att jag kommer komma hem lagom runt 5 idag , och jag slutar vid 5 , skönt ska det bli . planerna för kvällen är dock ovissa då johanna ändrade planer för kvällen , har inte sett kvinnan på 2 veckor nu "/

förövrigt är det jobb imorgon kväll 4-10 , sen är jag ledig hela söndagen :) skönt att ha mer fritid på helgerna nu . jag tror det är sen alanna berättade att hon är ledig helger för min hostmam :P jag jobbar ju mer timmar i veckorna nu . jobbar faktiskt hellre i veckorna. jag har även gosat lite med lilla reese , hur mysig som helst :D ser fram emot när jag får ta hand om honom lite mer .

snodde lite bilder från alanna igår med som är från dom senaste veckorna , hur ska vi klara oss utan varandra ? ;) vi umgås ju 24/7 typ . hehe






CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0