freezing f* cold!

ett par jävla inches med snö och vindar starka som bara den = jättekallt .
imorgon ska det ju inte blir bättre med 10 F som är = -12.2 celcius , önskar att jag kunde gå i ide som djuren och bara glömma bort vintern,  den är tråkig när det är så kallt . det ska iaf inte komma mer snö nu är det sagt , hoppas inte det kommer mer nu faktiskt . vill ha vår och värme :)

började 9 idag , lagom pepp . sover så himla jättedåligt nuförtiden .. why ? iaf, max åkte nästan på stryk idag då han inte kunde hålla käft när bebisen sov , slapp oroa mig över honom för han spenderade rätt mycket tid på rummet på morgonen då han inte kunde vara tyst . men sedan vart vi ut tvingade i snön för granntjejen ella va ute med hennes pappa och åkte pulka , jag frös faktiskt sönder mig , och vart jätteglad då max ville gå in efter 45 min igen :):):)


suck ....

det där va ju bara förnamnet när jag kom in :)

kan inte påstå att jag gjort sådär jättemycket idag när jag jobbat , kom dock på att jag glömde bort att ta ut tvätten och lägga i torktumlaren , det kommer jag väl få skit för imorgon . aja.

vi fick ju tillförskott idag av maxilina idag ;) så himla söt han är . han tyckte jag va söt i den där hårgrejen så han fick låna min andra .. så han vart söt också . skrattade gott gjorde vi åt han iaf <3 efter det där åkte chase och max och klippte håret :P


slutade vid halv 5,5 någon gång . åkte till alanna , snöigt värre på sträckan mellan oss , kul va det att sladda runt lite.  vi åkte till cheesecake factory och käkade god mat och efterrätt :) sedan vart det lite shopping , och jag va inte alls på shoppinghumör faktiskt . hittade dock ett par sköna leggins och en sportbh :) måste hitta en skön mjukisdress också , mina börjar bli slitna efter livet som en aupair :D


alanna , cheesecake och grädde :D

min oreo cheesecake .. checka in cookisarna i mitten :)

då va äntligen måndagen över , och imorgon är det tisdag , innebär käk på ruby tuesday och säkert en seg dag framför mig . antar att max kommer vara hemma från preschool och dom andra två från skolan , goosh . ge mig fredag och ledighet . blir dc fredag eftermiddag - söndag morgon :) hoppas det inte är så jädrans kallt då . ser fram emot helgen . jobbar ju 11 dagar i streck nu har jag räknat ut , jag börjar bli trött . sovmorgon imorgon iaf :) ska inte ställa alarm , men lär väl vakna tidigare ändå .

tack för kommentaren åter igen david, sånna värmer :)
så jag menar , övriga fanclub av bloggen får gärna kommentera om vad som helst , för allt värmer .. varför inte kommentera om hur du mår nu och vad som händer i sverige/usa ? skulle vara kul att se lite kommentarer imorgon när jag vaknar ,  bara om vad som helst :)


jag vet ju att jag har en liten fanclub iaf :) kan ju se att det är en del som läser bloggen med ..

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: David

Jag märker att det inte bara är jag som är SJUKT trött på vintern! Det kom återigen snö i Kisa igår eftermiddag, dock inte lika mycket som du verkar fått, men det räckte för att reta upp David som ville bli jätte Anti miljövän för att få det varmt!

Förövrigt äter jag snart upp datorn! Är sjukt hungrig och sitter på jobbet, och sedan ser man dessa delikata Cheesecakes och det stillade ju inte direkt hungern:D

Say hello to kids from me;D Over and out, kisses and hugs! :D

2009-03-03 @ 11:37:58
Postat av: wlin

jag vet att du vill ha kommentarer men jag känner inte dig, har liksom bara fastnat för din blogg :p

2009-03-03 @ 12:54:24
Postat av: Belinda

Hejsan, var ju ett tag sen nu.( rickard har fortfarande inte fixat internet. :P ) men det funkar lite bättre nu iaf så ska fixa hem skype igen! Ser att du är sysselsatt iaf. pulka är ju alltid kul. :D och cheescake är ju heller aldrig fel! hörs snart hoppas jag! <3

2009-03-03 @ 14:01:15
Postat av: Melita

Fanclub nr 1 är vi erica :p

2009-03-03 @ 15:28:11
URL: http://meliita.blogg.se/
Postat av: freja :D

nejmen, ser att du hittat min bild :D längtar tills du kommer hem så jag får prova alla nya grejer du har :D :L

2009-03-03 @ 15:31:35
Postat av: Millan

du kan alltid lita på oss erica your fanclub nr 1 :L

annars får du ha det så bra , och fischi.. simma lugnt (y) ;)

2009-03-03 @ 20:28:54
Postat av: Ernst Kirchsteiger

gnälll fan inte över 10 °F ? det är varmt fan! jag har haft medel under vintern - 10 istället :P vi har även haft -30°F i vintras! så klaga inte över minus 10 :p hahahaha !

2009-03-05 @ 01:08:40
URL: http://emiljosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0