nu packar jag väskorna ...

för en helg i DC :) looking forward . men har ångest för vad jag ska ha på mig :S vi har för många planer i helgen typ , hehe . alla vill till olika ställen , men tror det lutar åt ultrabar imorgon iaf , sen får vi se vad som händer på lördagen .

måste påpeka att jag hade jävligt roligt åt davids kommentar :) jag skrattar gott åt det du skriver :D fortsätt gärna .. <3

dagen började med ett samtal vid 9.30 , hade tänkt att dissa det för jag sov :) så arg svarar jag:
-MMMM ...
-hiiii , im at your place in 5 minutes , we're going to starbucks
-FUCK U ! im sleeping :)
-we're still going too starbucks , see you in a while
-OK , SEE YA !


så alanna plockade upp mig , för det va hon som ringde,  så det blev en frappucino på starbucks och sedan åkte vi till panera och frukostade .. sedan hem och göra iordning sig för en jobbdag . hämtade max och rhea på preschool så åkte vi hem och tog sista åkturen på snön som har smällt bort idag ... sedan vart det nap och lite ledighet . chase har även vart hemma idag , spytt som en gris .. ge mig inte ! väckte upp max för lite mera lek utomhus och sedan vart det visst en playdate at the playground , så jävla, najs . för tiden går så snabbt då :) kom hem och vi läste lite stories, så klart glömde jag tvätten i tvättmaskinen igen .. suck på mig ! hur svårt kan det vara att minnas det ?

iaf , räknade med en hemmakväll i sängen . icke blev fallet då A ringde vid 7 och frågar om jag ätit .. nähä , då kommer jag och plockar upp dig snart .. haha .  så hon kom hit och snackade lite med min familj , max är ett stort fan av henne :) jag duschade och hon chilla med min familj , haha . sedan bar det av till spraytanning , skitskön brud jobbade där :P så nu hoppas jag på att vara brun om ett par timmar , det skulle ta ett tag , så har inga resultat än faktiskt . vi får se om det syns något imorgon och om jag måste panikringa till A och säga att jag inte kan följa med i helgen :P haha . playdate imorgonbitti också , skönt . slutar vid 4 och jag längtar :D:D:D:D efter spraytanen åkte vi till arbys ... åk inte dit ! inte så vidare värst gott .

nu har jag inte tid med bloggen för jag tittar på finalen av "best dance crew 3" ...  får gåshud av dessa hunks och brudar :) om man kunde vara lika bra tänker man ibland. 

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Carro

Okej, jag ska INTE åka till Arbys! Tack för tipset.. höhö...

2009-03-06 @ 14:37:50
Postat av: Belinda

Du måste ju lägga in lite bilder sen så vi får se hur brun du blev! :D ;)

2009-03-06 @ 19:38:24
Postat av: freja :D

americas best dance crew? :o kollar på det i sverige nu, fast dock är det första "säsongen", men grymt bra iaf :D

2009-03-06 @ 23:24:25
Postat av: David

Spraytanning? hmm. det kan inte vara så att du inte ser något resultat för att du redan är så brun??;D haha. Själv sitter man nu blek och fet på jobbet med Rickard vars, ursäkta mina vulgära ord, Röv, läcker som en rimforsamålvakt:D haha

Han hälsar btw!

2009-03-07 @ 19:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0