torsdag

idag har varit en seg dag må jag säga .. började vid 12.30 , åkte och hämtade rhea och max på preschool .. sedan vart det lunch , jag vet inte riktigt vad som har hänt , max käkar lunch på över en timma , segast ... så tiden står still i stort sett . jag tvättade lite lakan och skit . max tvingade ut mig i regnet för han skulle prova ett paraply , men jag fick inte vara under så jag vart därmed BLÖT ...  jag älskar dig med :) klockan slog 3 och jag körde blake till velocity och tog med mig datorn , pratade lite med familjen men max tyckte det va tråkigt och ville se gummy bear song ... visst okej , en gång kanske , men att sitta och lyssna på den låten 15 gånger om och om och om och om och om och om igen ,, ja ni fattar ju . jag va stolt över blake för han va den enda på velocity idag , så han fick kämpa extra hårt , kul att se honom .
vi åkte hem och vi kollade cartoons och jag gjorde lite mat och blake .. sedan spelade vi som vanligt zingo :P tjaffs som vanligt för att max inte vinner hela tiden .. han måste lära sig att han inte alltid kan vinna :D:D:D vi gick ner till källarn och spelade lite biljard sen satte jag på ännu mer cartoons , sen slutade jag vid 7 :P  tiden gick jättesakta .. men imorgon kommer det vara ståhej hela dagen typ ..

-börjar 9
-playdate ?
-lunch vid 12
-nap vid 1
-velocity vid 3-5
-hoop magic vid 5
-lek i 1½ timme
OFF & helg igen :D

iaf , efter 7 idag åkte jag och plockade upp alanna och vi åkte till wendys och käkade , sedan vart det target .. hittade lite smått och gott . köpte en jättesöt tvättkorg , en tandborsthållare och en sudoku bok till toan :D hehe . kommer nog komma till användning :) jag ska även tillbaka till target imorgon och köpa typ 3 solglasögon jag hittat , samma modell fast olika färger .. kunde inte bestämma mig så jag ska köpa alla tre :D JAG ÄLSKAR SOLGLASÖGON ... efter target åkte vi hem och tittade på grey's anatomy och taking the stage , grymt bra serier ... men finns ingen som slår the hills <3 när jag fyller år och the hills finns på box så önskar jag mig det :D:D TACK !


min söta tvättkorg , synd att den är för stor för att komma till sverige "/

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Lina (",)

Heeej min älskade älskling.. haha... BEN&JERRYS finns på statoil.. Så nu har jag köpt det bara för att terra lixom :D Cookie Dough =)

2009-03-27 @ 22:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0