crazy hairday

inte på mig iaf :D började vid halv 1 idag , åkte och hämtade max och rhea och laddade för en playdate/lunch med laila och sofie , alltid lika najs då tiden går mycket snabbare då :) vissa barn hade såkallad "crazy hairday" i skolan idag . men våra preschool kids hade inte , så grannen pauli ?! , hon hade hårspray och det färgades i granna färger . heh .

hade aupairmöte vid kvart över 5 idag med , så jag slutade strax efter 5 , skönt :D kom dit och vi skulle måla men ingen ville betala massa dyra pengar så vi åkte och käkade ett par stycken , typ 10 tror jag ? vi åkte till red robin och jag käka fiskburgare , yum ! :) grymt god resturang.

har ännu inte pratat med mor , en vecka imorgon :P haha . känns fel , men man får väl  vänja sig . pratade med systeryster freja och pappsen idag med .. freja har köpt en massa megasnygga solglasögon,  grr på dom och att vi ska dela i framtiden . haha. 


full fart på sprayen

gänget med crazyhair

jag och max <3

kommer sakna denna kille <3

jag och red robin alltså :) jävla najs figur det där

CHOP CHOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0