dessa dagar

fy satan vad dom går fort , imorgon är det fredag .. yeeeaj för det :) helger uppskattas alltid. 

dagen för sig blev att hämta max på preschool .. åka till sofie på playdate i 2 tim :D pratade med mami på skype . fick reda på att mina söta farfar inte mår helt 100 heller "/ hoppas han blir bättre <3 efter playdaten gick max upp till ella och lekte så jag gjorde inget .. sen slutade jag vid 5 för jag ska jobba på lörda morgon , sen blir det malin efter det :) dock inte lika crazy helg som förra . haha

jag va på födelsedagskalas idag med , jädra kul :) laila följde snällt med imorse när jag skulle köpa present ... vi va uppe med tuppen vid 9 och det bjöds på brasilianskt kaffe i bilen .. gött ! sedan åkte vi till michaels och tittade på scrapbook prytlar . kan spendera en evighet i sånna där butiker . efter det blev det target och lite kläder .. ops :D tur att det är lön imorgon .. hehe .

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja fan vad tur att man far lon varje vecka alltsa... haha. ! ;)

2009-05-15 @ 14:43:13
URL: http://mcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0