förändring i vardagen

ikväll hade jag och mina värdföräldrar ett mysigt månadsmöte på verandan.. har varit grymt härligt väder idag ... förutom regnskurarna lite då och då :D

mötet handlade om:
-pojkarna
-babyn
-nya arbetstider
-framtiden


angående pojkarna så gör dom bra ifrån sig :D max ska dock sluta napa , så det innebär mindre samtal hem till sverige . men jag tror vi kan leva med det va? jag fick även massa tips på vad jag kan göra med kidsen när dom slutar skolan .. max slutar fan skolan om typ 2,5 vecka ... blake och chase slutar den 19 juni och dagen efter har jag min semester som jag inte har en aning om vad jag ska göra med :) sånt löser sig alltså ... förslag tack :D

babyn kommer jag inte vara så mycket ansvarig för faktiskt , bara lite då och då eftersom mandy vill att max ska få lite uppmärksamhet vilket kan bli svårt med babyn omkring .. men jag kommer ha hand om reese när hon är ute och tränar , fotograferar och små ärende typ . känns bra faktiskt .. ska snart få mig en lektion i blöjbyte också , äntligen ;)

nya arbetstider då.. jag kommer nog få ett fast schema då jag kommer börja 8 - 5 .. underbart skönt känner jag :) kommer kanske jobba någon helgkväll då dom vill gå ut  , men det gör mig inget . kommer ju få mera helger lediga :D jag känner mig äntligen som en riktig aupair :)

när det gäller framtiden pratade vi om kommande aupair .. så nu är det klart att jag inte stannar för alla som vill veta :) kommer hem till sverige i mitten av november . men dom ska börja leta ny aupair i sommar nu då :P sen får vi se om jag kommer överlappa med den aupairen. vi pratade lite semester , garrett skojade om att han skulle hyra limo och åka till en vingård med familjen ;) för han jobbar så mycket med ett stort kontrakt nu ..

jag måste säga att det va ett riktigt skönt samtal med familjen idag , riktigt avslappnat och dom tyckte vi skulle ha detta oftare så dom vet vad som händer med mig och hur kidsen är mot mig och mot andra typ :) jag måste säga att jag är supernöjd med min familj :D

jag är också överlycklig över att jag är ledig lördag, söndag denna helg då det är morsdag och vi kommer ha en del folk i huset så dom gav mig mera ledigt :) sånt gillar vi . så jag drar mig mot Mclean imorgon när jag slutat jobba för att mysa med knäppa DC-folket :D kan bli en underbar helg faktiskt , har lite att ta igen sen förra .

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Malin

Se dar, nu kommer vi tillbaka. Ja men jag menar nar man hittat paradiset, och kan vagen dit, varfor inte besoka det oftare? ;)

2009-05-08 @ 02:47:59
URL: http://mcb.blogg.se/
Postat av: josefine

åhh gud så skönt att höra, jag vill ha november nu! för jag saknar dig grymt mkt. KÄRLEK <3<3

2009-05-08 @ 11:38:40
Postat av: Lina (",)

faan va skojj att allt går så nedrans bra .. Låter helt gudomligt . .. Nu behöver man ju inte gå å fundera på om du har det bra eller inte :D . . jag håller totalt med Josefine ... Vill oxå ha november :D :D

2009-05-09 @ 00:09:49
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Och, ja, sidan funkar, jag har redan fått hem 1300 kronor i presentkort :)



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-09 @ 00:21:37
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0