körkortet - DEL 2

Kan bli många delar om jag håller på såhär :D idag va jag uppe med tuppen för att åka till DMV för att göra körkortet . pepp och allt ! kommer dit och papprena är okej . blir uppropad och får göra testet .. gick ju bra , ELLER INTE ! jag fick totalt hjärnstopp på en av skyltfrågorna och kuggade .. jag skrattade hela vägen hem !  för det är så att när man gör testet så kommer först 10 skyltfrågor som man måste ha alla rätt på och efter varje fråga ser man om man har rätt eller inte och på 6:e kom mitt hjärnstopp .. Jajaa . blir att åka dit igen någondag . Men måste även vänta på andra bankstatment papper för dom andra kommer inte funka nästa gång .

Idag är det superduper kanonväder ute :D funderar på att gå ut och lägga mig på baksidan ett tag. börjar om 40 min för jag ska jobba till 8 ikväll . sedan blir det Mclean och chill med brudarna troligtvis .

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: David

Och i sverige är det kallt, o mörkt, o regnigt , o dystert, o uppgivet. Vi lever i ett fruktansvärt positivt land känner jag! Yi-ha!

2009-05-08 @ 20:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0