LEEEEDIG :D

gaash ..så jävla underbart .. ledigheten inleddes med att jag följde med min granne sofie för hon skulle fylla i sin tatuering .. oj vad sugen jag är på min egna.  hon har gjort massa  blommor och sånt på foten .. så hon färglagde den idag .. sketasnyggt :) jag och camilla va där som stöd och kan lovar er att det gör ont att titta på, speciellt när man är där med hjälpande hand att trycka smärtan mot :P mina fingrar va blå men det gör inget : ) tog runt 1 timma .. det va extra roligt då sofie svor på svenska då hon är dansk :D jag försöker träna danskan lite .. men jag har inte alls den där grötiga halsen alltsåå .. kommer nog lägga ner det där :)

Imorgon ska jag och camilla åka till DMV .., excited .. kommer nog inte kunna sova :) vi ska vara där innan 9 har vi sagt . måste ju snart gå upp .. hehe .

Hoppas alla hade kul på valborg där hemma idag ..

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: Lina (",)

Vi hade mega kul igår :D :D . . . Mikaela vart dyngpiss full . . å jag alldeles perfekt lagom full . . Det va en kille som kom fram till mej å sa "Hej jag känner igen dej." ..jag: ehm jaha. . ??? Han: ja, Kristian (hälsade)... ehm.. Lina (hälsade tillbaka) . . " Vart kommer du ifrån?, asså jag känner verkligen igen dej.". . . ehm, okej,, Från kisa. . . "Jag känner många ifrån kisa, brukar festa där ganska ofta". . okeeej? . . "amen hör av dej nångång näru festar i kisa". . .haha.. aa det ska jag göra .... Hur i helskotta skulle jag få tag i han då tänkte han???!!!.. hahah.. Dummis.. Vet inte vem han är, inte vart han bor å speciellt inte hans nummer. . Men men jag ska höra av mej nästa gång jag festar.. I promise. . . Tror det va ett sätt att ragga typ :D . . .Älskar dej min vän :D <3

2009-05-01 @ 12:59:49
Postat av: Petro och Jossan

Kolla gärna in vår blogg:) lämna gärna en kommentar också:D

2009-05-01 @ 13:02:04
URL: http://petroochjossan.blogg.se/
Postat av: Josefine

Det hade varit roligare om du vore här hemma, jag saknar dig något otroligt. LOVE <3<3

2009-05-02 @ 11:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0