tisdag

ahaaja,  i sverige är det den 20 maj just nu , eller ja det är det ju här med förstås nu  när klockan är över 12 :P
INNEBÄR 7 MÅNADER IDAG .. HERREGUD SÄGER JAG BARA !

dagen har gått fort och varmt har det varit .. playdates har det varit hit och dit .. fanns en tidpunkt där mitt på dagen då alla ungarna va hos kompisar .. skönt :D då kunde jag göra tvätt i min ensamhet . hehe . känns skönt att dom jobbigaste dagarna har gått nu . måndag och tisdag är alltid jobbigast .. på onsdagar börjar man inse att det snart är helg . sånt gillar vi :)

jag måste även säga att malin bengtsson och christin börjesson .. vilka stolpskott :) jag skrattade lagom åt christin som ringde mig idag och berättade att hon vunnit vadet .. haha . all cred till dig , och även cred till malin som nästan vann ;) ser fram mot helgen och mera galenskap .. hoppas på långledigt , man vet aldrig i denna familj .. räknade ut att om jag jobbar som vanlig tid så kommer jag jobba 42 timmar ,.. känns lite onödigt att jag ska jobba 3 timmar i helgen , men det skulle inte förvåna mig ! :P hoppas på ledigt iaf .

jag träffade även alanna idag efter många veckor , jag åkte till ashburn och vi käkade på red robin , jag är proppmätt .. blev även en target och lite småprat om vad som har hänt på senaste .. kul att träffa henne igen .

max drog även till med en nakenchock idag !!!! jag bli så arg på killen ibland .. stackars flickvänner han har .. så för tillfället har jag förbjudit playdates med ashley i och med att hon fick in han på det .. ungar !! men jag älskar max när han är söt och inte sådär dum och inte tänker efter .. idag fick jag en puss och kram när jag åkte till ashburn , mysigt med lite kärlek .. det kan man aldrig få för mycket av :)

det var väl i det stora hela .. saknar familjen lite mer nu när vi inte pratar så ofta längre , jobbar ju om dagarna och det blir så svåra tider att ringa hem , jag hoppas allt är bra med er därhemma ?! hur mår min älskade farfar ? jag hoppas på att han mår bättre och ni får hälsa gott från mig :)

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: David

jaa, 7 månader. Nu är det bara två månader kvar sen så kommer det nytt liv till världen!:D Eller nehe!? det var visst fel blogg! shiiit!;D haha.!

Nu ska du inte bli arg på ungen för att han vill vidga sina vyer! och du förstår väl att den lilla krabaten laddar inför en riktig streaking som han ska genomföra någon gång fram i livet. Jag tycker du ska stötta honom! Mer naket åt folket!!!!

Nehe, nu ska jag hälla i mig alkoholhaltiga drycker och se om det möjligtvis kan resultera i "happy ending" höööhööö!

Tänkte på en sak inatt btw. Är ju perfekt att du lärt dig ta hand om barn!! För när du kommer hem kan du ju ta hand om oss!:D du vet ju hur vi är;) En ny era ska inledas på Torpgatan 1!

Oh-ra!

2009-05-20 @ 17:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0