torsdag

jag måste först och främst tacka för alla kommentarer om tatueringe som jag SKA tatuera ;) den innan är bara förhandsgranskad av laila med bläck , men hon satte stjärnan perfekt .. så det kommer det bli om ett par veckor. känns bra att ni gillade den :D

dagen idag har gått väldigt fort måste jag säga .. har gått runt och varit nervös över hur jag ska jobba och hur jag kommer vara ledig i helgen, fick glada besked om att jag jobbar mellan 1 -6 imorgon, ledig lördag, ledig söndag & ledig måndag :) yeeah ., långledigt är aldrig fel. så det blir dc troligtvis imorgon och resterande dagar :P naajs.

fick även hem mina bankstatment papper idag så nu ska det pluggas körkort och så ska jag fan fixa den där skiten :)

jag körde även baby reese i bilen för första gången idag . läskigt men det gick bra :) eeeehm .. hade även dejt med saara ¨på starbucks ikväll . trevligt i det sköna vädret :) ska bli ännu mera varmt dom kommande dagarna , sånt gillar vi . blir att steka i solen :D yummy !

pratade även med pillan idag, hur skönt som helst :) det räckte med att prata en liten stund så kändes allt bra , även om vi inte hörs så ofta <3

och david david david.. jag skrattar alltid åt dina kommentarer :) hahaa. dom förgyller dagarna helt klart <3

CHOP CHOP


Kommentarer
Postat av: David

Jag vill också ha varmt väder!!!!!!!!!!!!

2009-05-22 @ 06:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0