update

hahaa, jag har varit jättelat och jätteupptagen .. typ :) haha

så förlåt mamma för att jag inte varit inne på skype för jag har knappt använt datorn över helgen så :)

helgen bjöd på mycket roligt med DC brudarna .. jobbade lördagen till 4 ,, men det visste inte jag så jag jobbade visst till 5 .. dålig kommunikation !! men iväg till McLean kom jag .. vi drog till christin för att göra iordning oss och förfest i dungen .. hahaa . gick ju jävla bra när det började regna strax innan vi skulle dit . så det blev lite lugnt hemma hos christin .. vi försökte få tag i taxi , misslyckades !! Jag och malin gick då ut i regnet för att leta taxi på vägen .. vi hittade en :) yeeeah ! så in for vi , och med vi menar jag .... jag , malin , christin , julia och matilda .. jävla gäng alltså :P det bjöds inte på för mycket skandaler så med det kan man säga en lyckad kväll .. synd bara att christin va magsjuk kvällen innan och gick hem tidigt ;) hehe . klockan slog 3 och det va dags att röra på sig .. tack för kvällen brudar .

igår va lite seg dag . träffade AJ och såg lite mer av fort mayer ;) blev upphämtad och jag och malin åkte till tysons för mat på friday's .. gott ! vi satt där jättelänge ,. rörde oss vidare till lek-arean och satt där för seg-christin och seg-julia va SEGAST ! :) efter det vart det att åka och plocka upp grejer hos christin och det blev häng där ... malin och christin va även uttråkade så dom kom upp med ett idiotiskt vad som jag med nöje ska följa och se vem som kommer genomföra det eller inte :P

idag blev det jobb mellan 9 & 6 .. ska strax dra mig till johanna för det är en måndag idag och det innebär johannadag :)

imorgon är det 7 månader som står på kalendern. .. SJUUUUUKT !! jag ville bara säga det .

så nu vet ni :D hööörs !

CHOP CHOP

Kommentarer
Postat av: christin

aa fan asså ja hoppas verkligen magsjukan har försvunnit till nästa helg ;)

2009-05-19 @ 01:40:26
URL: http://kickmick.blogg.se/
Postat av: Malin

Skandaler klarar vi oss utan, magsjuka klarar vi oss utan nasta helg, men daremot missade ni en javligt bra efterfest ! ;)

2009-05-19 @ 02:57:44
URL: http://mcb.blogg.se/
Postat av: josefine



Tiden har gått fort måste jag medge, MEN det är fortfarande långt kvar tills du kommer hem, men hälften har gått och det är jag överlycklig över, för nu vill jag ha hem dig, för du är en av mina bästa vänner och jag har saknat och saknar fortfarande dig grymt mycket vännen. Jag älskar dig <3<3

2009-05-19 @ 12:01:57
Postat av: David

Fest, fest, fest!! haha. Människa vad du slår runt! Skrumplever?? Jätte lat OCH jätteupptagen?;) är nog skönaste förklaringen på länge. haha.

Käk på friday's och ni drog er vidare till lek-arean skriver du.. är det typ arbetsskada nu och hålla till vid såna ställen?;) kommer man hitta dig vid gungorna o sandlådan när du kommer hem? neeeee va!?

7 månader. Tiden går otäckt fort! Vilket jag märkte igår då jag snörade på mig fotbollsskorna igen o rullade lite boll.. Vaknade i morse och det kändes mer som om sängen legat på mig än tvärtom. Stretcha ju, men idag är musklerna som hårda gummisnoddar. böjer jag mig framåt så slår jag tillbaka som en fjäder! haha



Tänkte tilldela dagens inlägg lite music-vid's.



Ascher Roth:

http://www.youtube.com/watch?v=e4ai5i27rWg



Alex Guadino & Jason Roony:

http://www.youtube.com/watch?v=qyz8x40vTHc

...



Enjoy;)

haha, mobba mig inte om dom nu är jättegamla för dig!



Hörs då:)



Btw. Kallar man folk som bor i Peru för Peruker?... hmmmm

2009-05-19 @ 13:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0