en jädra massa velande

JAG VILL DET OCH JAG VILL DET ..

när ska man slå sig ner och bli nöjd med livet och veta vad man vill ?!
jag kan inte riktigt bestämma mig ...

idag va jag på fotbollsträningen för första gången på väldigt länge .. JÄTTEKUL VERKLIGEN :) har saknat det , men då kommer vi till den punkten i livet då det inte är lika kul , nu tvingas jag till att kanske lägga fotbollen på hyllan igen , pågrund av att jag vill göra något helt annat i ett annat land över sommaren .. men då hänger den faktorn på att jag ska kunna få ett jobb NU och tjäna pengar , någon som behöver hjälp med något ?! VARFÖR SKA ALLT VARA SÅ HIMLA SVÅRT ??

skulle man stannat i staterna längre ?? det hade kanske varit mycket bättre ..


Kommentarer
Postat av: Malin

Nej staterna racker gott och val med ett ar, det finns sa manga nya aventyr att soka sig till !

2009-11-12 @ 14:22:34
URL: http://mcb.blogg.se/
Postat av: Ida

inga problem är för stora för att lösa Erica.. Haha inte för det här här ett problem eftersom fotbollen oftast (iallafall i mitt fall) har uppehåll större delen av sommaren :D! Du får se till så ditt lag åker på träningesläger nere hos dig i Magaluf så missar du inget :D!

2009-11-13 @ 08:07:15
Postat av: bryschan

TRO MIG JAG HAR SAMMA VELANDE!!!!

2009-11-14 @ 14:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0