massa premiärer

idag har jag fått massa gjort :)

pillan ringde på dörren imorse då jag skulle följa med henne på en brunch , jag hade visst glömt ställa mitt alarm lite fel då jag inte ändrat tiden på mobilen :P UPS , men det gick ju bra endå , träffade hennes hund sally , megasöt !
vi brunchade och gott va det , TACKAR !
sen skjutsade hon mig till belinda så hon och jag tog oss en promenad ner till arbetsförmedlingen , så nu är jag inskriven som arbetslös .
vi promenerade hem till mig och log och kolla lite bilder och filmer från min tid i usa, vissa är egentligen inte till för att visas för allmänheten :P
jag åkte och handlade middag till familjen, blev inslängd direkt framför spisen när jag kom hem , KUL ! :P neevars . skjutsade även hem belinda efter det .. lagade kyckling, klyftpotatis och curry , gött som tusan för att vara mig :) efter det har jag mest legat och slappat, fick ett roligt litet samtal också :P

så dagens premiärer:
- KÖRT BIL (fick endast två kärringstopp ;)
- BLIVIT ARBETSLÖS PÅ RIKTIGT
- LAGAT MAT

det va väl dom största premiärerna .. fick lära mig soda streamern på nytt, mikron och ugnen :) hehe ..



Kommentarer
Postat av: Ida

hahaha vad rolig du är :D kärringstopp det får jag fortfarande typ och det beror inte på usa lol..



hoppas allt är braaaa med dig!

2009-11-10 @ 19:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0