Busch Gardens

yees, fredagen spenderades på denna park nere i Tampa , hittade dit lätt som en plätt , applåd till mamma som gjorde det bra och hittade gasen iaf :) tog lite över en timma att åka dit , men det kan jag säga att det va det värt !! dit vill jag åka igen :D


denna åkte vi om och om igen , då vi nästan va själva i parken :)


där är vi, jag och freja ute till vänster :)


en toppendag !! tillbaka på måndag eller tisdag ?! :)

äsch , orkade inte ladda upp mer bilder :D jag har juu faktiskt ett liv också . hehe , take care and have a happy halloween :) själv ska jag nog inte fira den , men ett halloween hus ska vi bygga . kanske kommer uppdatering på det :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej Eríca!



Nu är det ju inte länge kvar tills du kommer hem :)

Vi hade tänkt att ha en inflyttningsfest på lördag den 7:e nu, och det skulle vara väldigt roligt om du ville komma ? dom flesta lär ju vara här så alla skulle vilja att du kom självklart :)Du kan ju höra av dig via mejl eller nått :) hade så bra. <3

2009-11-01 @ 15:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0