FINALLY

mötte familjen på hotellet i NYC idag,  jag hörde mitt namn utanför hotellet , där stod mina systrar .. haha. så vi överraskade mina föräldrar när vi kom tillbaka upp :) det va kul att se dom igen faktiskt .. bussresan gick bra och deras flygresa likaså ..

håller på att ladda upp bilder på fejjan , tar för lång tid här . så checka gärna dom eller följ mammas blogg ;)

min syster freja är störd !! :D jag kom ut från toan och möttes av detta :



vi passade på att videoblogga på times square också ;)


det va en mycket rolig kväll tillsammans med min familj , har saknat dom väldigt mycket :)
dom ligger dock och sover just nu :P


Kommentarer
Postat av: julia

Lol, vilken professionell videoblog! =) Nejdå, de var jättekul att se dig och din familj, nu längtar jag tills jag träffar min =)

2009-10-22 @ 04:49:23
URL: http://callh.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0