florida - underbart !

efter mycket strul och onoggrannhet så hittade vi äntligen koden till internet här nere i florida .. vi har varit här i två dagar nu och vädret har varit underbart :P vi har bara chillat runt huset och haft poolhäng : ) hängt på Wal-mart har vi gjort också , hehe . vi bor grannar med dom , så vi har väl hunnit med en 3 resor dit redan .

pappa lagade köttfärsås och spagetti idag, UNDERBART och länge sen man åt det :) yummy .. min mamma är mycket bättre på att blogga nuförtiden så glöm inte att checka in hennes resedagbok "kommandoran_med_släptåg" ;)

vi hänger på flygplatsen i NY

vårat nya åk :) hot car så att säga, brände armbågen i detta tillfälle

underbara poolen , inte den kallaste !

idag passade jag och mamma på att prova resortens lekplats :) wohoo

 

 

ÄSCH, har inga fler roliga bilder , unless u dont wanna see our jumping and climbing frogs and big birds ;)

TYVÄRR INGEN VIDEOBLOGG, SORRY JULIA & MALIN ;)

 

men jag har en bra och rolig nyhet .. min älskade vän LINA har vänligt erbjudit sig att plocka upp mig på flygplatsen när jag kommer hem :) söt hon är den där bruden .. ska bli kul att mötas av henne på flygplatsen :D

och en dålig nyhet , jag hade visst kanske lite mer grejer än planerat .. en väska nr 6 på inköpslistan kanske ?! hehe . så kan det gå ..

jaja, sea world imorgon tidigt så det är dags att sussa, inlägg kommer imorgon . MEN JAG LEVER ! gonatt

 

 


Kommentarer
Postat av: Ida

guuud vad mysigt med familjen hos dig! Hoppas ni har det BÄST! :D:D:D

2009-10-26 @ 10:00:01
Postat av: Lina (",)

Låter som att jag helt enkelt får fråga daniel lite fiint om jag får ta hans bil.. haha .. så det finns ett helt FLAK till alla era väskor :-D hujjedamej ....



guuud va jag saknar dej gullunge... Det är nog värst nu när man vet att det inte är långt kvar tills du kommer lixom . . . haha .. Bara 12 dagar kvar tills vi ses on the Airport :-D haha ...<3

2009-10-26 @ 12:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0