its almost over

and i started packning even more today ... mixed feelings :S

men min rum börjar bli ganska tomt nu , för jag rensar ut skit jag inte behöver just nu .. och inte kommer använda resten av tiden .. känns skönt att ha fått det gjort nu .

mandy visade mig reeses nya trick idag, han har börjat krypa , SUCK ! ännu mer koll innebär det :P men han är skitsöt .. ska filma nån dag . haha .

alanna kom även förbi efter jobbet och jag färgade håret på henne .. hon kommer även imorgon och så ska jag skjutsa henne till flygplatsen på torsdag morgon för hon ska till chicago .. vad gör man inte för en vän liksom ?!

yes, detta åker ner i väskorna imorgon , för ikväll orkar jag inte


Kommentarer
Postat av: Anonym

SLÄNG inget bara :-D haha .. Usch va jag längtar tills du kommer hem å vi ska parta :-D säru att jag ska kolla i din GARDEROB då :-D looove <3

2009-10-07 @ 11:41:24
URL: http://linabexell.blogg.se/
Postat av: David

herregud... dagarna går.. och pillan som jag prata med förra veckan började yra om att du skulle komma hem den här veckan!! fick ju panik o började planera satan! sen som tur var kom hon på sig själv att det var ju en månad kvar! haha

Men snart så:)

2009-10-07 @ 17:47:16
Postat av: Freja

min rum? hahahh :D

2009-10-07 @ 20:56:39
URL: http://frejajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0