sea world

så , måndagen spenderades i hettan på sea world :) fun day .. åkte rollercoaster hit och roallercoaster dit .. kollade på lite djur och min absoluta favorit va sjökossor :D så söta !


posa med en maskot har blivit poppis här borta

mamma och pappa :)

äsch, jag är inte kort , det är bara som det ser ut !

en sjöko :)

neee, jag ska inte bli långvarig ., jag ligger en dag efter med bloggen också . hahaa. bloggen funkade faktiskt inte igår , så jag blir lite efter . alla bilder från dagens äventyr på universal finns inte inlagt på datorn än , så det får bli imorgon .. morgondagens planer är inte lagda än , kan bli universal och det kan bli en slappdag . jag måste erkänna att jag är lite trött i kroppen efter två intersiva parkdagar, whatever ! man lever bara en gång :P

GONATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0