wohooo .. festfredag

fast dock utan fest för min del :) skööönt .. men imorgon däremot , eller nu blir det ju konstigt . för det är ju egentligen natten till fredag för min del, eftersom jag inte lagt mig än så kanske det räknas som torsdag?! whatever, torsdag är över och fredag står på schemat .. börjar jobba vid 12.30 , ska åka och plocka upp plutten på preschool imorgon , sista gången jag får se max´s lärare .. mandy drar med reese på en mamma sak , så det blir jag och max. jobbar kväll , dom ska ut på kvällen så jag blir själv hemma med killarna :) kan vara skönt såhär innan man åker . jag har redan lovat bort mig till en popcorn-kväll med chase ;)
men som sagt, men imorgon (lördag) hehe , då är det fullt upp , eller njäää .. på kvällen iaf . ska till julia och förfesta för att sedan gå vidare till third .. kommer nog bli lite jobbigt att säga hejdå till gänget inne i D.C :(

annars händer väl inte så mycket, har fortfarande fullt upp med packning , det börjar se ljust ut , just nu hänger det 5 saker i min garderob , GOSH ! men det är fortfarande lite oordning på det hela om vad som ska packas och inte till semester och sådär ... snart kommer min lilla familj :)

min lilla moff somnade i min famn , alltid lika mysigt :)
dock mår han inte så bra den lilla plutten, halsen är full av slem , lider med han då jag vet att jag hade problem med slem när jag va barn , eller det har jag fortfarande ibland när jag blir sjuk :( men det är ju tur att han inte har slem i bröstkorgen iaf .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0