ännu en klassisk onsdag

eller onsdagen är ju över kan man ju säga .

dagen har bestått av jobb mellan halv tolv och halv 10 , långsam dag.. höjdpunkten på dagen måste varit när jag, max och reese åkte drive-thru på donken för att köpa mat och max släpper en fis precis innan vi ska betalaa.. jag trodde jag skulle dö på plats, hur kan något så vidrigt komma från något så litet ?! lukten gick inte ut på ett bra tag och killen i kiosken måste ju trott att det va jag, hyffsat pinsamt sådär .. :P ajaaa.

imorgon är det torsdag sen är det helg :) jag vet inte när jag börjar jobba än , antagligen 11 eller 12 sa mandy , hon skickar ett sms imorgonbitti , så jag måste ju ställa klockan på 10 typ , för man vet ju aldrig.. men jag hoppas på 12, för då vet jag att jag slutar runt 8 :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0